Saturday, December 6, 2008

LotR, anyone?

Hey, guys. I don't really know what to write about...how about books? 私たちはbrunchではなしました。 About the Lord of the Rings. How do you say that? LotRの本はだいすきです!私のいちばん(#1)すきなカラクタはサムさんです。どしてですか?きれいじゃありません。せがたかくありません。ちょっとかわいですが。。。じゃ、サムはとてもやさしい人です。私はレゴラスもだいすきです。レゴラスはきれいで、せが高いです。でも、サムはいちばんかわいい人です。

2 comments:

ジャネット グオ said...

Yay for LotR! 私も LotR がすきです。
And thanks for your lovely comment about my taste in books. You must have some pretty good tastes yourself if you like the same sorts of book ^_^

Hiemann Lee said...

LoTRはちょっと。。。
Hobbitよりおもしろいですけど、あまりいいじゃないと思います。