Monday, October 6, 2008

For my self-intro, see my profile.
As for why I'm taking Japanese - I took some in highschool, and decided to continue it instead of French, partly because the study abroad program in Japan in gentler then the progam in France, and partly because Japan is awsome. :) Also, I read manga, and manga is sooo much cheaper to buy in Japan.

9 comments:

雨期 said...

こんばんは!どのまんがをよみますか?

Stephanie said...

ひかるのご、Dragonball,ラブレス、さいゆき。。。etc.

Ellen エレン said...

たねむらありなのまんがをよみました。

Ellen エレン said...

わたしもフランヅごをべんきょしました。

Stephanie said...

フランスわすごいですね。。。

Stephanie said...

たねむらありなはだれですか?

アンドレアのブローグ said...

はじめまして。わたしわアンドレアです。コロンビアだいがくのいちねんせいです。フランスからきました。どこからきましたか。I see that you chose japanese over french.. Not sure i agree since i come from Paris haha, but on a cultural level you probably made the right choice, Japan is a fascinating country! How is Smith College?

hui ting said...

Stephanieさん
にほのまんがをみまか。
あなたのすきなまんがはなんですか。
はじめまして。。。
Hui Tingです。。
malaysiaからきました。
どぞよろしく。

Hirune_PanSan said...

hahaha わたしとまんががすきです。。。i dont know if i wrote that right tho....
which まんがをよみましたか? or rather im trying to say which manga have you read, in my rather fragmented japanese.....